2 czerwca 2015

Match #3 i mój Perfect Match!

Match #3
dzieci: dziewczynka (3 lata)
lokalizacja: Trondheim
Samotna matka z córeczką o imieniu Iben. Każdy czwartek i pierwszy weekend miesiąca wolny, wtedy dziewczynka jest u swojego ojca. Niestety coś nie poszło bo nie dostałam ich propozycji od agencji, hostka napisała do mnie na facebook'u przez co wiadomość trafiła do spamu i przeczytałam ją po czterech dniach. W tym czasie znaleźli już au pair. Troszkę szkoda bo lokalizacja była na prawdę idealna.


I najważniejsze! 
Moim Perfect Match okazała się rodzina #1! Jak na razie mam z nimi świetny kontakt, oby pozostało tak do końca. Zdecydowałam przy ostatecznym wyborze nie kierować się lokalizacją ale rodziną. Po wymianie kilkudziesięciu maili z hostką oraz ich obecną au pair doszłam do wniosku, że to właśnie ONI. Mój przyjazd uzgodniliśmy na drugi tydzień sierpnia.
Coś więcej:
- host pracuje w armii przez co często wyjeżdża,
- z trójki dzieci opiekować się będę dwójką, gdyż jedna z dziewczynek będzie w  szkole w Oslo,
- hości wydają się bardzo ugodowi, zapewnili mnie, że jeśli raz na jakiś będę chciała lecieć do domu na weekend to nie będzie problemu z wolnymi dniami przed lub po weekendzie,
- do Oslo jest 1,5 h drogi więc nie tak źle,
- najważniejsze: mój chłopak będzie mógł mnie odwiedzać,

Aktualnie czekam na umowę, po przeanalizowaniu jej pewnie pojawi się jeszcze jakiś post w temacie moje Host Family.

2 komentarze:

Related posts

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...