24 listopada 2014

Puffy Eye Attack - krem pod oczy od Soap&Glory

Jako, że jestem kosmetycznym freakiem nadszedł czas na rozpoczęcie serii Kosmetyczne Poniedziałki, w których to będę recenzować i przedstawiać wybrane przeze mnie produkty.
___________________________________________________________________________________


Na pierwszy ogień poszedł krem pod oczy z Soap&Glory, gdyż jego recenzji na polskich blogach jest mniej niż palców u jednej ręki. Marka jest znana głównie z produktów pielęgnacyjnych pod prysznic, których ja jednak jeszcze nie miałam okazji testować. 


Według producenta krem ma nawilżać, niwelować opuchliznę oraz cienie pod oczami. Kupując go, myślałam głównie o nawilżeniu bo z jako takimi cieniami, na co dzień nie mam problemów.
Po nałożeniu kremu(a raczej żelu, bo tak nazwałabym tę konsystencję) pod oczy czuć przyjemny chłód i nawilżenie. Jak dla mnie jest ono świetne, ale każdy medal ma dwie strony. Jeśli chciałabym zastosować go pod makijaż to nie da rady, wychodzi kompletna katastrofa. Ile bym nie czekała na wchłonięcie- on i tak będzie się rolował.
Za 14ml produktu zapłacimy ok. 13£.


Szczerze mówiąc i obiektywnie patrząc, jestem bardzo zadowolona z tego produktu. Świetnie nawilża i daje uczucie odprężenia. Sprostał celom jakie jemu wyznaczyłam, jednak nie odważę się nigdy więcej stosować go inaczej niż na noc czy na leniwe dni, kiedy to rezygnuję z makijażu. Żałuję, że produkty Soap&Glory nie są dostępne w Polsce bo ten narobił mi ,,smaku'' na inne. :)

Czy ktoś z Was miał kiedyś do czynienia z tym produktem bądź innymi tej firmy? Jeśli tak to jakie są Wasze wrażenia?

1 komentarz:

  1. Hi dear and thank you for your visit! I don' know this product, sorry....but I think its good (from your description). Today I have started following you on Instagram.What do you think to follow us also on Google+? Let me know....Have a nice day, kisses,
    Eni

    http://eniwherefashion.blogspot.it/
    https://www.facebook.com/eniwherefashion

    OdpowiedzUsuń

Related posts

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...