6 października 2014

Spotting/ GDN Airport

W zeszłą niedzielę wybrałam się na jedną z górek spotterskich w pobliżu Portu Lotniczego w Gdańsku. Dla bardziej zainteresowanych osób jest to górka przy ul. Rakietowej. Bardzo przydatną stroną okazała się EPGD.
 
Uzbrojona w sprzęt fotograficzny, wygodne ciuszki oraz spis przylotów i odlotów, o godzinie 8 wyruszyłam SKMką do Gdańska. Nie obyło się bez kilku przesiadek i czekania, ale po 10 byłam na miejscu. Ten widok przywitał mnie gdy wysiadałam z autobusu. Cudowny!



 Zgodnie z danymi odebranymi z flightradar na lotnisku miały pojawić się w tym czasie: 2x Wizzair, 2x LOT oraz EuroLot. Zostałam jednak zaskoczona: LOTu nie było, natomiast dodatkowo przyleciał samolot linii Small Planet oraz Lufthansa. Żadnych lotniczych smaczków nie spotkałam, ale i tak było warto!




Czy jest wśród Was ktoś kto tak samo jak ja interesuje się lotnictwem?

5 komentarzy:

  1. Nie spodziewałam się, że w Gdańsku, poza morzem, są takie piękne widoki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie widoki można oglądać cały czas :) Prześliczne!

    http://podniebnezyciewchmurach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ja zaczęłam się interesować dzięki mojemu byłemu chłopakowi, też często jeździliśmy na górkę obok Okęcia w Warszawie, meeeega widoki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. U nas ponad dachem codziennie takie widoczki nisko przelatujących (schodzących do lądowania) samolotów pasażerskich, które kierują się na wrocławskie lotnisko. Uwielbiamy te widoki i... dźwięk!! A wieczorem błyskające światła maszyn wpadające przez okna! :)

    OdpowiedzUsuń

Related posts

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...